To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, March 07, 2005 5:19 PM
Subject: Re: [Internauta] Les receptes de l'Internauta

Hola,

Continuant amb la primera pregunta que feia en Joan Riudavets, dir que
en el seu moment de receptes no es va parlar gaire, sinà mÃs aviat del
tema de la salmorra.

Pel que fa a la recepta que comenta en Pere, 2 incisos:

- Pere, estÃs segur que el % nomÃs Ãs del 6 o 7? Jo vaig comentar que
a la recepta familiar utilitzÃvem 1 part de sal per 7 d'aigua, que
dÃna una salmorra del 12-13%.

- Comenta en Pere que desprÃs del 7-10 dÃes en remull, les ha tingut
uns dies en salmorra i desprÃs les ha envasat amb les herbes. A casa
desprÃs del remull van al pot directament.

D'altra banda, tinc un llibre que recomano a qui estigui interessat en
el tema de les conserves cassolanes: fruita, hortalisses, olives (i jo
sense saber que el tenia), bolets, carn, peix, licors.

Les seves dades sÃn:

EL REBOST
Adobs, conserves, confitures i licors
Dolors Llopart i Puigpelat
Edicions Alta Fulla

En aquest enllaà podeu comprar-lo directament a l'editorial:

http://www.altafulla.com/catala/tot_kl.htm#rebost

El llibre Ãs el penÃltim de la pÃgina, i com veureu, el preu Ãs forÃa
raonable, 9,02 â.

Salutacions