Jo recordo fer partits de futbol eterns. Sol paraves per dinar mitja hora, a l'estiu, i despres tota la tarda seguit fins l'hora de sopar.

Despres arribaves a casa amb els pantalons trencats, les sabates foradades i tan brut que la mare t'enviava a la dutxa dient: "no em toquis res, despulla't i dins de l'aigua."

Al carrer on jugavem, el dia que trobaves un cotxe aparcat al mig del "terreny de joc" te'n emprenyaves com una mona. Ara al mateix carrer es impossible no sol jugar sino tambe poder aparcar. Els nens no tenen lloc per jugar al carrer. La majoria de places publiques tenen un cartellet on diu "Prohibido jugar a pelota" (en castella clar).