La salsa de què parleu és la "mucha", en argot del frankfurt. Tinc 40 anys i des dels 18 que hi vaig a menjar "lomos con mucha". Això ve de quan vam començar a anar-hi, als 18 anys, i demanàvem "un lomo con mucha salsa", que amb el temps va passar a ser només un "lomo con mucha".

La salsa es diu Viandox. No sé si es comercialitza a Catalunya ni a l'Estat espanyol. Jo aprofito quan vaig a França i la compro a qualsevol super d'allà. La venen en envasos petitons, com els de quètxup o mostassa habituals, i en envasos gegants de vora el litre. La forma de l'envàs és com la que fan servei al frankfurt del Bruc: una ampolla de vidre amb un tap allargat blanc.

De tota manera, si vols un consell, no esperis a casa els mateixos resultats que al Bruc: no és només la salsa: és també el pa tovet, el llom molt primet i salat, cuit en aquella graella greixosa que té tots els gustos del món -de blanca, de llom, de bratwurst, de grobe....

Bon profit!

Kepa
(experta devoradora de "lomo con mucha" i clienta d'honor d'aquell beneït frankfurt)