Hola ,

Monday, March 21, 2005, 6:37:47 PM, escrius:

> En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

Els equips que generalment es consideren obsolets funcionen
perfectament.
Jo he tingut uns anys un portatil Compaq Notebook 100 (Pentium a
475Mhz 96 Mb Ram 5GbHD) amb el que escric, programo, em connecto a la xarxa
etc, etc.
Tinc un de sobretaula PIII a 1200 Mhz amb 120GbHD i 256 Mb de Ram) que
em serveix base de dades i informació. Es a dir el Compaq arxiva els
arxius al sobretaula i "beu" d'ell.
Ara m'he comprat altre portatil (el Compaq comença a fer el tonto amb
la pantalla).
Despres de veure molts portatils , potentíssims tots ells, he optat en
comprar un de segona ma ja que pensava que no necessitava mes maquina
de la que tenia.
M'he comprat un Dell Latitude a 500 Mhz amb 6GbHD i sense floppy ni HD.
Pesa 1.3 Kg i funciona perfectament. Fa el que dessitjo que faci i a
la velocitat que necessito.
Em connecto a internet, programo, treballo amb la base de dades dels
meus estudis en biogeografia i continuo escribint els meus propers dos
llibres.
I no necessito mes. Perque he de gastarme 700-900-1200 euros en un que
es mes  potent del que necessito ?
Doncs crec que molta gent amb algun dotstation en te prou i no li fa
falta instal.larse grans SO si un W98 ja li funciona.
. . . .
Acabo de carregar-me els principis mes basics de la societat de
consum.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net