To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, April 03, 2005 11:22 PM
Subject: [Internauta] Concert de Queen

Algú de vosaltres va assistir ahir al concert de Queen al Palau Sant Jordi? Us ho pregunto per si algú hi va anar-hi i va fer alguna fotografia, si me la pot enviar si us plau ... El meu germà sense volar m'ha formatejat la targeta de memòria de la camera i m'he quedat sense res :(. Doncs això, a veure si tinc la sort que algú va anar-hi i puc guardar-ne algun record :)

Gràcies!

Mmm els videos que havia vist de paul rodgers amb queen ... la veritat, no m'havien agradat gens. Però ahir al Palau, era una altra cosa. Potser per l'emoció em va encantar l'actuació. El volum dels instruments era prou alt pq no es poguéssin apreciar els matisos que els dona a les cançons de Queen. Particularment, penso que va destrossar el mític tema "we will rock you", que la canta amb una entonació impròpia per la cançó. Ara, el Brian May va fer el riff exactament igual que semrpe. Inmillorable.

Estic molt satisfet del concert, realment em va agradar. Mai a la vida hagués pensat que podria presenciar mai un directe de Queen. Tinc entès que van deixar d'actuar l'any 86, jo tenia aleshores 5 anys. I imagina't ... Ahir vaig poder veure en directe els mítics temes que tota la vida havia escoltat, d'un grup que ja no estava als escenaris. Tie your mother down, Fat bottomed girls, I want to break free, hammer to fall, bohemian rapsody, radio ga-ga ... i un llarguíssim etcètera. Ah! I quan sonàva el We are the Champions, va saltar el Jimmy Jump!

Potser si que haurien pogut fer un disc ... Però a mi ja m'ha agradat, d'aquesta manera ahir només van sonar els grans clàssics de Queen.