Salut llistaires!!

Trencant una mica la dinamica gastronomica (sopar, menus..) de la
llista us volia fer una consulta  preguunta de series de tv. Fa pocs
mesos m'he afcionat a la serie Stargete. He aconseguit les dues
primeres temporades en DVD i ja les he vist. Vaig anar a la FNAC i al
VIDEOINSTAN (lloc imprescindible per qualsevol cinefil de barna) i em
van dir que nomes estaven a la venda les dues priemres temporades...

He estat mirant a la xarxa i    HI HAN NOU TEMPORADES!!!!!!  Alucino!!!

Dues preguntes, algu sap com puc conseguir (si es que existeixen en
catala i/o castella)  més temporades?

He mirat el e-bay però diu nos e que de les zones dels DVD (?)

M'ahan dit que TV3 encara passa de matinada alguns capitols algun sap
de quina temporada son?

Finalment.  Disculpeu el rotllo, algu també li agrada la serie i sap
d'agun forum o similar...

Per cert, jo dino cada dia fora de casa a barna, i utilitzaré la
llista de restaurants per provar-ho. Aixi que MOLTES GRACIES!!!

--
Allbert Torrents Míguez