Benvolgut Badó:

Res mes que felicitar-te a la Heather i a tu ... ho has explicat molt be .. tant que m'hi trobava allà mateix. Quina feinada !! però quan es fa amb ganes i il·lusió ...

P.D.: Ja diràs quant vens per aquí.

----- Original Message -----

From: bado
To: Internauta@internauta.net
Sent: Monday, April 25, 2005 1:15 AM
Subject: [Internauta] wow relat

Hola llistaires :-[

Fins ara he anat de bòlit, i realment encara i vaig. Intentaré resumir el que va ser la 6 edició de Windos on the World .
Això s'organitza a l'universitat Tecnològica de Tennesse a Cookeville. El campus esta al centre de la ciutat i realment es un lloc molt agradable per estudiar.
En un immens edifici on es resolent qüestions per estudiants i altres activitats, el passat divendres 15 i dissabte 16 d'abril, es va celebrar el que es coneix per WOW.