Hola Albert,

Hi ha un restaurant que té molts anys i no està massa fet malbé pel turisme que patim (sobretot a ciutat vella).

Es diu Peps (no confondre'l amb el caríssim Passadís d'en Pep ni la Barra d'en Pep), i és cuina casolana catalana. La seva peculiaritat, a part de ser uns baixos d'una casa molt antiga, és que no es menja a la carta. És un bufet, segons diuen ells; vaja, un 'self-service': Hi ha una taula amb la cuina de mercat que han fet pel dia (escalivada, escudella, conill, cigrons, també pastissos casolans de postres...)

És una ambient casolà i molt còmode. No és car i no té pretensions...

És al carrer Gruñi (un trencant del carrer Argenteria, sense pèrdua) número 5. I el telèfon és el 93 310 07 09.

Jo hi vaig dissabte amb una colla (en serem 8). Si hi vas, saluda!

Oriol