Doncs gracies per l'informació

Joan Lluís
----- Original Message -----
From: Txerra
Sent: Monday, June 27, 2005 10:55 PM
Subject: Re: [Internauta] Fw: Tirant lo BlancEl cineasta Vicente Aranda està rodant una pel·lícula

Hola, Joan Lluís i co-llistaires:
Jo n'ho sé pas si això que has re-enviat és cert, la veritat, però l'Aranda és un director massa llest per a caure en certes trampes... Sempre ha sigut un director "progre" (va participar a la pel·li col·lectiva "Hay motivo").
Potser m'equivoco, però segons va publicar l'Avui, la pel·lícula s'estrenarà en català als Països Catalans (o a Catalunya, al menys). De fet, si googlees una mica, veuràs que el cartell original i l'anglès són en català: "Tirant lo blanc". Potser es vol fer soroll d'on hi ha silenci...
----
Salut
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info