Holes Maki ...

A veure si et puc fer un cop de ma, tot i que no soc gironí .... mes aviat de lleidatà amb un regust cassanenc (diguéssim empeltat).

Per començar et diré que normalment es la gent de fora qui te mes informació sobre hotels i llocs a recomanar, normalment dormim a casa .. als hotels es fan altres coses (no pensis malament, xerrar). Per exemple, en el cas de Lleida només conec el Hotel Pirineus ... però per passar per davant algun cop ..... o els Comptes d'Urgell per anar a una boda (en els dos llocs ni idea de preus, ni de qualitat). També depèn de pressupost, que ignoro.

Anem per feina, et diré els que recomanaria (i els que hi han) .... tampoc se si vas de passada, si vols ciutat-ciutat, no mes voleu dormir o si ja que hi ets vols fer un tom per la ciutat (no deixaria de veure el barri vell, realment val la pena, es el gran desconegut per molta gent de fora).

Hotels de 4*

- Hotel Carlemany ... Pl. Miquel Santaló, s/n ... 972 211 212 ... normalment el fem servir si volem quedar be amb algun client o gent de compromís. Si tinc que portar algú (coses de feina) el fem servir http://www.carlemany.es/ força cèntric i nou, dins de la zona comercial i a 5 minuts de casc antic. Es bastant còmode per sortir i entrar de la ciutat (tot i que s'han de conèixer). Te pàrking a sota del hotel.

- Hotel Mèlia Girona ..... es fàcil d'arribar, es a la antiga N-II ...la que passa pel centre de la ciutat .. adreça c/Barcelona, 112 telf. 972 400500 http://www.solmelia.com/sol/hoteles/jsp/CLocation.jsp?idSolRes=1701 pel meu gust, si vols fer una mica de "turisme" esta una mica allunyat del centre (just al costat del Hipercor) .. no mes el fem servir si algú be i no mes vol dormir ... sempre se l'ha d'anar a buscar i deixar. També te pàrking.

- Hotel Ciutat de Girona .. http://www.hotel-ciutatdegirona.com/index.catalan.html c/.Nord, 2 902 198 927 aquest es molt nou, es súper cèntric, potser el que mes a la seva categoria. Problema, si no coneixes la zona es difícil arribar ... es ideal si vinguessis amb tren i agafessis un taxi que et deixes a la porta. Crec que ara està en promoció, potser no porta un any obert. No se si te pàrking ... ho sento. Tot i que a la vora hi han.

Passem als hotels de 3*

- Hotel Costabella Av.França, 61 972 202 524 ..... http://www.hotelcostabella.com està una mica allunyat del centre, a la zona nord, al costat del Hospital Trueta .. inconvenient? tens que anar amb cotxe per nassos si vols anar al centre

Nota: Girona es una ciutat petita o un poble gran (que no se m'enfadin els gironins, es per descriure) vull dir que les distancies son molt curtes.

- Fornells Park ... Ctra. N-II, km 719 ..... http://www.husa.es/cas/hotel_directorio/hoteles_en_Girona/hotel_Fornells_Park Inconvenient? igual que al anterior però al cantó contrari, a la part sud .. això si, de fàcil accés si vens per la N-II o per autopista. Pel tronadillo pel que havia estat, necessita una reforma.

- Hotel Ultonia .. Av. Jaume I, 22 ... 972 203 850 .... cèntric, a una de les vies principals del Girona ... antic, un pel sorollós però esta be .. suposo.

Ara un de 2*

- Hotel Peninsular ... Nou, 3 .... 972 203 800 .... http://www.novarahotels.com/ junt amb el Ciutat de Girona ..... el mes cèntric ... dona a dos carrers, un transitable i l'altre a una zona peatonal. Hi ha un pàrking en un pati intern de cases (senyalitzat) que esta a uns 100 mts. O a la zona blava al cantó de darrera. Pel que he vist ha estat reformat i els preus son raonables.

Quant feia visites a la zona i vivia a Terrassa, junt amb l'Ultonia (de fet no hi havien mes) es el que feia servir .... suposo que ha canviat .. però en aquella època no tenia lavabo a l'habitació, no mes una pica per rentar les mans (parlo de fa 25 anys) .. suposo que l'han reformat però ja no he viscut (ho he vist passejant). Tot i així per mi te un encant especial, es el que aniria en pla particular (però cadascú te les seves raons, les meves sentimentals).

Aquí tens un altre llistat on hi son casi tots
http://www.girona-net.com/puntb/hotelscat.htm
http://www.girona.com/

En fi, no se si es això el que volies ... si necessites qualsevol cosa ho dius .... un cop escollit i vols que et fem un petit recorregut per trobar-ho, dons ens ho dius i fem el possible perquè la teva estança tingui un bon record. Ei, que si cal i puc t'hi porto, cap problema.

Ah ... un cosa, no demanis cargols .... ni punt de comparació amb els de Lleida .... t'ho diu un de la Terra Ferma, als de Can Barris els tinc atemorits, ja, ja, ja. Ara em fotran bronca, però es la veritat i acostumo a dir el que penso ;-) per mi hi ha un a Bescanó que es salva (crec que es diu La Barca), no ho fan malament, una llauneta amb allioli per sobre gratinat no es mala idea ...

Apa, que tinguis una molt bon viatge i estada (insisteixo, si no hi has estat mai, i vas sense presa .. el casc antic es una delícia, no saben el que tenen .... o si (si que ho saben, si) :-)))

----- Original Message ----- From: "Lo Maki de Ponent" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[email protected]>
Sent: Wednesday, June 29, 2005 10:59 AM
Subject: [Internauta] Hotel Girona


Holes, el divendres hem de passar la nit a Girona.

Alguna recomanació dels conciutadans gironins respecte a qualitat i preu?

He buscat per internet a través de la web de l'ajuntament.gi

Però abans de començar a trucar, potser una petita ajuda vostra em seria 
interessant.

Moltes gràcies.
_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a