To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, July 11, 2005 6:08 PM
Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

Pere, que no m'ho agafo pas malament, de fet el meu
cas seria el contrari ja que la més adicta de la
parella a l'ordinador sóc jo. Només intentava veure-ho
des de l'altra part.

Si les coses es fan en la seva mesura no tenen perquè
ser un problema. Una cosa és pendre notes i l'altra
estar tot el dia enganxat, em refería a això.

Per cert, que és l'Eau de Baquette?

Sílvia