El Dimarts 02 Agost 2005 15:03, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> KDE-Gnome? jo em quedo amb Gnome. Si bé és cert que KDE fou el primer
> entorn gràfic (corregiu.me si m'equivoco) gnome és més ràpid i àgil.

Van començar amb no gaire diferència de temps, cap al 1998.  Molta gent va
quedar-se amb GNOME perquè va saltar una discussió sobre la llibertat de les
llibreries QT en les que es basa, una feina de can trolltech.com.  A Debian
no el volien: http://www.debian.org/News/1998/19981008.es.html

En canvi, les GNOME sempre han estat GPL --encara que el seu impulsor,
l'Icaza, ara no estigui d'acord amb la 4a llibertat de la GPL, la que
garanteix que el programari lliure no es pugui tancar.

KDE ha millorat molt la velocitat amb la versió 3 --a la 2 no vigilaven gaire
la velocitat i només afegien 'features'--, mentre que GNOME es tornava un poc
més lent.  Ara la diferència no és tant gran.

Trolltech també va canviar la llicència i ara és completament lliure.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.