El Dimarts 02 Agost 2005 21:32, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> Pots dir com es poden configurer les dixoses carpetes?

Amb els links simbòlics (symlinks) pots simular el que vulguis allà on
vulguis, entre particions també, perquè només són noms de directoris (aka
carpetes since w95 generation :)

ln -s nom_carpeta_o_arxiu_original nom_simulat

Potser amb un exemple es veu el què, perquè vaig alterar amb symlinks els
llocs on es guarda justament el incoming i el temp del mldonkey:

Passa que tenc automatitzada la còpia totes les dades dins /home/benjami i no
vull que hi entrin les temporals del mldonkey; és molta cosa i envio la còpia
per Internet a un ordinador remot.  Per coses que no s'han de copiar tenc
creat un altre usuari, l'allusers, amb permisos perquè el puguin usar tots.
Vaig fer que les tmp i incoming anessin al usuari allusers, que no es còpia
cada dia.  La cosa està així (amb les fletxes es representen els symlinks:
nom simulat i allà on està realment, també es veuen així amb ls -l)

[EMAIL PROTECTED]:~/mldonkey> tree -d
.
|-- incoming -> /home/allusers/mldonkey/incoming/
|-- searches
|-- temp -> /home/allusers/mldonkey/temp
`-- torrents
    |-- downloads
    |-- seeded
    `-- tracked

Ara me n'adono que també hauria de traslladar la del bittorrent, és que l'uso
poc O:)

Els links del GNU/Linux són molt potents.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.