Hola Bado (SCP):
No sé si és això el que preguntes, però jo em vaig adreçar directament als de Google per fer reçó del web dels Premis YoGa. Pots visitar aquest enllaç i t'ho expliquen tot. Triguen una miqueta, però al final el teu web surt publicat. També hi ha alguns motors de publicació, que jo vaig trobar també "googlejant"
----
Salut
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info