Hola.

Per afegir webs en anglès ves a:

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

Triguen uns dies a apareixer.
Afegaix-la també a d'altres cercadors... yahoo, etc...

Basicament... quantes més altres pàgines tinguin el link a la teva més a dalt apareix
la teva a google....

Adéu.

En/na bado ha escrit:

Hola llistaires ;-)

La meva dona s'ha fet una web de feina i vol que surti en el google.
He llegit  per la xarxa i tothom diu coses diferents.
Hi ha una sola manera de fer-ho o varies?.
Si es molt complicat, potser que pengi jo cartells a les parets, no?

la web es    www.uscourtinterpreter.com
I ja se que amb el firefox te alguns problemes.
Ha escollit aquest allotjament perquè es molt fàcil de crear una web sense pretensions i sense llogar ningú.

gracies per endavant
SCP

Adéu

Esteve Valentí