En/na Excubitor ha escrit:
Doncs, això mateix, que el tinc fora de combat. Resulta que tenia la versio 1.0.4 , i m'ha semblat actualitzar a la 1.0.6. Ho he fet, i al engegar-lo apareix una finestra amb fons groguenc, amb el text : Error d'analisi XML: entitat no definida Ubicació: chrome://browser/content/browser.xul Numro de linia 910, columna 33:

i una mica mes avall, en lletres roges:     chromedir="&locale.dir;">

i no se com sorttir-me'n. He reiniciat l'oridinador, l'he desinstalat i netejat el registre, i tornat a instalar i res de res, he tornat a instalar
la versió 1.0.4, i res de res... en fi  , teniu alguna idea de que passa ?

Segurament es tracta d'alguna extensió no compatible del tot.

Jo sempre acostumo a borrar la carpeta de les extensions sempre que actualitzo de versió. I un cop la nova versió funciona torno a instal.lar les extensions.

--

Pere (Aesux)
GNU/Linux 2.6.11-1.1369_FedoraCore4