En/na Excubitor ha escrit:

D'acord amb això. Però ara com m'ho faig ? O sia, un cop desinstalat i borrades totes les carpetes a de Mozilla Firefox, continuo sense poder fer funcionar ni la versio nova ni la vella... Hi ha quelcom més per borrar ?

La carpeta de les extensions no es borra pas al desinstal.lar crec. I no esta junt amb el programa, però tant ni tan sols borrant la carpeta on s'instal·la el Firefox.

Si treballes en linux, has d'anar al teu home, dins ~/.mozilla/firefox/extensions

Si es en windows, doncs, al documents and settings, i per allí dins en algun lloc que ara no tinc present hi ha la carpeta de les extensions.

Salutacions,

--

Pere (Aesux)
GNU/Linux 2.6.11-1.1369_FedoraCore4