no te altre reproductor el portàtil? .... vull tipus "Power DVD" o qualsevol altre .. vaig tenir un portàtil Toshiba i no es podia reproduir el DVD amb WMP. Ara en tinc un altre i crec que tampoc ... (dic crec, perque m'has fet rumiar i tampoc reprodueixo DVD al portàtil).

No se, potser algun altre et podrà dir algo mes concret

----- Original Message ----- From: "Dolsa-" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Friday, August 12, 2005 6:15 PM
Subject: [Internauta] DVD

Aquest dies m'ha petat l'ordinador portatil.
He comprat altre de segona ma. Un Toshiba.
Te DVD i al provar-ho em surt un missatge que diu :
"El reproductor de Windows media no puede reproducir este disco DVD
porque no hay instalado en su PC ningun decodificador compatible con DVD"

Quin arxiu he de posar ?   (Tinc W-XP)

Confesso que mai he vist un DVD a l'ordinador. . . es nota ?

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
\ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net