En/na Dolsa- ha escrit:
Aquest dies m'ha petat l'ordinador portatil.
He comprat altre de segona ma. Un Toshiba.
Te DVD i al provar-ho em surt un missatge que diu :
"El reproductor de Windows media no puede reproducir este disco DVD
porque no hay instalado en su PC ningun decodificador compatible con DVD"

Quin arxiu he de posar ?   (Tinc W-XP)

El que el sistema et diu es que li falta el codec (Codificador-Decodificador) del tipus de format de vídeo en que esta gravat el DVD.

S'hauria de saber de quin codec es tracta, òbviament, serà un codec propietari no lliure.

Podries provar el divx el pots baixar de

http://www.divx.com/divx/play/download/

De totes maneres t'aconsello baixar el reproductor VideoLan, acostuma a menjar-se tots els formats.

http://www.videolan.org/

Salutacions,

--

Pere (Aesux)