(darrera qüestió, potser així no «caldrà» posar al mateix sac qüestions més
extenses i a continuació esquivar-les :)

El Diumenge, 15 de Gener de 2006 22:03, mesteve-recursoslliures-com va
escriure:
> Només una darrera frase del meu respectat Voltaire:
>
> "No opinió igual que tu,
> però defensaré fins a la mort
> el teu dret a expressar-te"
>
> Em podeu dir tot plegats el mateix a mi?

A què ve aquesta frase en tota aquesta història?  Qui t'ha dit que no
t'expressis?

Qui no està d'acord amb el que dius i exerceix el seu dret a expressar-ho,
fins ara ha defensat que cal expressar-se de forma que tothom ho pugui
llegir.  Impedir llegir és una forma subtil, però contundent, de tallar el
dret a expressar-se.  Com hom es podrà expressar sobre una cosa a la que se
li nega la lectura?

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net