Hola,

Em contesto a mi mateix per donar les gràcies a tots als que heu
contestat :-)

M'estranya que aquest familiar ho hagi tastat, per mi que és una
llegenda... i pensant alguna altra cosa que diu potser sí :) demanaré a
familiars afins.

Ja veig que aconseguir-ne serà difícil. M'ho imaginava, no pinta massa
sa menjar-ne...

Jo a un xino he menjat "hormigas de árbol", però era només uns
"spaguetis d'arrós" amb una salsa grisa amb trossos més negres que
representaven les formigues, però no té res a veure amb formigues de
veritat :-)

Gràcies!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona