Hola llistaires,

El 28/06/06, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Gràcies!!!!!

Biel

> En/na Gabriel Àngel Vich i Martorell ha escrit:

> Hi ha una aplicació, PDFTK amb llicencia GPL crec, que et permet fer
> aixo que vols i molt més http://www.accesspdf.com/pdftk/
> Treballa desde DOS, pero tambe pots ficar-li una interface grafica
> http://angusj.com/pdftkb/
>
> Es molt recomanable per manipular pdf
>
> --
> Salutacions
> Jordi

No sé si arribe tard. Jordi ja ha contestat indicant el programa que es pot fer servir per unir dos o més PDF, ara bé, la manera que ho faig jo és aquesta:
$ pdftk fitxer1.pdf fitxer2.pdf cat output fitxer-unio.pdf

Açò des d'una consola en Linux

Josep