El divendres 30/06/06, a les 03:17 (+0200), [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> El proper diumenge vaig a Berga a buscar la meva filla que està a un Campus
> de
> basquet i volem dinar per allí o de tornada cami a BCN...
> Em podeu recomenar un lloc per fer aquest apat? :)
> ...un dia es un dia.

A Berga no en conec cap. Al voltant de Berga hi ha el de
Graugés (tirant cap a Avià), després a l'Espunyola n'hi ha
dos un al costat de l'altre (tocant a la carretera) que són
baratos i estan bé a part d'una mica destartalats.

Només t'aviso de dues coses: el cap de setmana acostuma a
estar tot plè; entre setmana en alguns llocs no fan menú i
demanant el mateix que demanes sempre et foten un cop de
pala que deu n'hi do.

Salut.

--
hrnzt