En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Hola a tothom/don:
El proper diumenge vaig a Berga a buscar la meva filla que està a un Campus de basquet i volem dinar per allí o de tornada cami a BCN...
Em podeu recomenar un lloc per fer aquest apat? :)
...un dia es un dia.
Una abraçada i gracies de 9 com sempre.

Jaume Isal

Cal Garretà de Graugés. No està malament, i el paissatge, si no fos per la secada ( hi ha un llac ), està molt bé. No et perdis Sta. Mª d'Avià .

Per menjar bé, però, i no cap bestiesa de cars : Els Roures ( pujant cap als Rasos a la dreta ), Cal Nen ( Baixant de Queralt per la "drecera" que és una carretera forçá estreta que surt a l'esquerra de la carretera de baixada de Queralt ),

excubitOr