Als que et refereixes tu (crec) no juguen com ho fa aquest. Aquest tio
desafiava el risc. Fixa't en el video, com fa un salt i mentre "vola"
s'agafa a una pedra q sobresurt. Això és fer el tonto. O com quan li
va agafar per saltar a banda i banda d'un precipici. Saltava
nosequants metres, sense cap mena de precaució ni res. Qui practica
l'alpinisme, o qui va a l'everest, com tu dius. Sol ser un tipus de
gent diferent. Portem ARVA per si ens passa res, portem piolet, portem
grampons, portem ràdio, intentem no anar sols ... De moment, encara no
he vist ningú que vulgui pujar l'everest amb maniga curta i amb
sandàlies. Segurament algun dia hi haurà algú que ho intentarà. Però
aquell no serà alpinista. A l'igual que l'Osman no era un escalador.
Si a la llista hi ha algú que faci escalada, m'hi jugo el que vulguis
que pensarà igual que jo, o si no, molt igual.

2006/7/3, Josep M Puig <[EMAIL PROTECTED]>:
Hola,

2006/7/3, Jordi <[EMAIL PROTECTED]>:
> Pere, aquest tio ja fa temps que és a l'altre barri :) Va morir fent
> el tonto així :)

Jordi, quina diferència hi ha entre morir fent el tonto aixi i morir
intentant conquistant l'Everest? Els de l'Everest poden ser tan tontos com
aquest individu, de fet "tan sols" son reptes personals amb una gran dosi de
risc.

Salutacions
Josep Maria

Jordi Vergés