Salut,

Aquesta nit em sembla que fan l'exorcista, a la 2. Super immensa película, colosal.

Sembla mentida com canvien les coses amb relativament pocs anys, els que la veieu, us fixareu en que el neuròleg, al començament aten a la mare de la nena mentra fuma impassible.

Aquella escena, vista actualment es brutal, veure un metge fumant, tranquilament.

Recomano moltíssim la película, el capellà vell és Max von Sidow, em sembla, que era el protagonista, molts anys abans del seté segell, de Bergman.

Immensa construcció tambè del personatge del capellà jove...

Pels joves de la llista que no la haguèssiu vist, no us la perdeu.

Salut doncs,

Joan Olivé i Mallafrè