Precisament ahir va posar "Alien" .. no recordo el canal .. i també em va sobtar veure fumar a un dels personatge ... dins de la nau espacial ...

com canvien les coses ... sempre quedarà en Bogart ...

----- Original Message ----- From: "Esteve Valentí" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>; "Joan Olivé i Mallafrè" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, July 04, 2006 8:40 PM
Subject: Re: [Internauta] El exorcista

Hola.

En/na Joan Olivé i Mallafrè ha escrit:
Salut,
 Aquesta nit em sembla que fan l'exorcista, a la 2. Super immensa película,
colosal.
Sembla mentida com canvien les coses amb relativament pocs anys, els que la veieu, us fixareu en que el neuròleg, al començament aten a la mare de la nena mentra fuma impassible.
 Aquella escena, vista actualment es brutal, veure un metge fumant,
tranquilament.
Recomano moltíssim la película, el capellà vell és Max von Sidow, em sembla, que era el protagonista, molts anys abans del seté segell, de Bergman.
 Immensa construcció tambè del personatge del capellà jove...
 Pels joves de la llista que no la haguèssiu vist, no us la perdeu.
Això sí que era una peli de *POR* ...
Com Alien, on passes una cagalera terrible duran tota la
peli sense gairebé veure mai l'Alien.
Pot ser per que quan les vaig veure tenia l'edat adequada
per passar por veien una peli.  :-)

Crec que fan la versió del director on s'hi van afegir escenes
inèdites a la primera còpia. Com la de baixar les escales en
plan aranya d'esquenes.

És curiós que tothom diu:
   Has visto lo que hace la guarra de tu hija
i crec que a la peli es diu
   Has visto lo que hace la cochina de tu hija

Si no l'heu vist no us la perdeu. !!!

--
Adéu

Esteve Valentí