Eskerrik asko, Unai.
CAUra idatzi dut eta behean "harremanetarako" dioen horretara idazteko
esan didate. Hala eginda, argi dago bakoitzean edukiaz arduratu den
bakoitzari esan behar zaiola. Ikuspegi batetik, efektiboagoa eman
dezake; arduradunak berak hartzen baitu mezua; beste ikuspegi batetik,
Unibertsitateak jarrera bat ez du agertzen eta errazagoa da zoroarena
egin nahi duenak zoroarena egiten.
Maila zentralik ez dagoen bitartean, horrela egin beharko da.

Ondo segi denok

13-10-07 01:26:37 CESTn, Unai Martinezk idatzia: