> 1902 Tromsø kommune
>
> alt_name:se som eneste samiske navn:
> ssr:stedsnr=322313
> ssr:stedsnr=746310
> ssr:stedsnr=322321
> ssr:stedsnr=139332
> Kan godt hende det finnes flere av dem.
>
> ssr:stedsnr=746185 ser litt suspekt ut med
> name=Musnestinden;Ratisvasoaivi, men her mangler sikkert bare språkkodene
> i SSR.

> ssr:stedsnr=322313
Her er Tromsdalen hovednavn, språkprioritering er norsk, mens de samiske
språkene er sidenavn, slik koden er strukturert idag er dette litt kinkig å
fikse skikkelig. Jeg har nå flyttet innholdet i alt_name:<lang> til name:<lang>
så lenge name:<lang> er ledig, forhåpentligvis fører ikke dette til andre feil.
Merk at dette nok er feil der hvor alt_name:<lang> har flere navn og vi faktisk
har informasjon til å skille mellom name:<lang> og alt_name<lang>, har lagt til
en fixme for disse tilfellene.

> ssr:stedsnr=746185 ser litt suspekt ut med
> name=Musnestinden;Ratisvasoaivi, men her mangler sikkert bare språkkodene
> i SSR.
Ja, her er Ratisvasoaivi norsk ifølge ssr, så jeg skriver ikke noe AI for å
fikse denne :)

> Det er altså bare feil i taggingen, ingen navn som har forsvunnet?
Stemmer

Nye filer lastet opp, med ny tagging tabell,
--
Øystein Bjørndal