Heueuuuuh teuing atuuuuh lah... Rada riweuuuh kadang ngabedakeun carita jeung
sajarah hehehe.

Tapi ari keur Mamang mah aluuuus pisan jeung ngadukung lah kusabab eta jadi
niley ekonomis jaga... Tempo weh ayeuna sabaraha ratus rebu jalma urang anu
jarah ka tanah suci... Tah sugan jaga mah atuuuh bangsa batur daratang ka urang
hayang nempo Lemuuuur teh siga kumaha... Pan tinggal dianteur lin ka lembur
wkkkk. Loba nu datang butuh kadaharan, butuh nginuuuuum eta kabeh piduiteuuuun
euy.

Ayeuna weh contona di Kuningan aya Gua Maria Fatimah Sawer Rahmat,
alhamdulillaaaah tah loba pisan nu daratang jiarah kadinya, loba nu ngadu'a
jeung tirakat, positif na aya anu nepika sare di hotel sagala apanan, geus kitu
meuli oleh-2, dahar di restoran... Ekonomi muter. Tempo weeeeh di Jepang...
Tiap kota boga icon na... Padahal ngarang weh misalna kota ieu tempat kelahiran
dora emon, tempat Gaban Sariban jrrd dijeuuuun ku manehna merchandise-na,
carita-2 seru na, patungna jrrd tujuan na naoooon supaya ekonomi muter loba nu
daratang hayang nyaho :).

Ari di uraaaaang dasaaar beleguuuug situs Jatigede wae anu 25 situus kalahka
rek dieleeeeb. Urang sabenerna teu kudu cape nyieuuun icon Dora Emon atawa
Gaban atawa Voltus... Geus aya apanan Embah Jaya Perkosa... Embah Terong Peoot
jeung Prabu Tajimalela sabenerna eta bisa diangkat euy lamun Dinas Pariwisatana
Cerdas mah... Jieuuun tah pusat-2na, merchandisena, sejarahna, jrrd... Mun
perlu ngarang nya ngarang weh wkkkk. Jadi duiiit tah hehehe.

Ayeuna geura urang hayoooh ngapung ka singapur ngadon popotoan di patung
merlioooon nanaonan geura... Meuli tas atawa kaooos eta produksi mana hehehe.
Padahal singapur da teu ngareunah atuuuuh geraaaaaah jeung hareudaaaaang :P.

Mending keneh di Banjarasih Jatinunggal loba nu gareulis komo palebah lemah
sugih mah wkkkkkk.

Nuhuuuuuns,
Mang Kabayan
www.dkabayan.com