Pravděpodobně vám neběží stránky v UTF-8, protože správně je kódovaný text v
UTF8 je *baf%C3%B6g* a ne *baf%f6g*. Pokud uděláte redirect na
http://www.xn--bafg-7qa.de, tak by to mělo fungovat vždy (IDN konverze).
Mrkněte jestli je JSP stránka uložená v UTF-8, doplňte správné kódování do
stránky <%@page pageEncoding="UTF-8" %>

Petr

Odpovedet emailem