From: Petr Franta <petr.fra...@gmail.com>
To: Java <konference@java.cz>
Sent: Thursday, September 22, 2011 8:45 PM
Subject: Re: diakritika v nazve domeny a presmerovanie

Pravděpodobně vám neběží stránky v UTF-8, protože správně je kódovaný text v
UTF8 je baf%C3%B6g a ne baf%f6g. Pokud uděláte redirect na
http://www.xn--bafg-7qa.de, tak by to mělo fungovat vždy (IDN konverze).
Mrkněte jestli je JSP stránka uložená v UTF-8, doplňte správné kódování do
stránky <%@page pageEncoding="UTF-8" %>

Petr

2011/9/22 Radovana Straube <radovana_stra...@yahoo.com>

Dobry den,

>tym, ze bola povolena diakritika v nazvoch domen, sme narazili na nasledovny
>problem. Pri presmerovani na stranku, ktora ma v nazve diakritiku,  pomocou
>response.sendRedirect(), v IExplorer a Chrome funguje vsetko spravne, kdezto
>Firefox nazov domeny este zakoduje - napriklad z http://www.bafög.de spravi
>http://www.baf%f6g.de a preto je presmerovanie neuspesne.
>JSP-stranka, s ktorou sme toto spravanie testovali je v prilohe. Stretol sa uz
>niekto s takymto problemom? Da sa to  nejak vo Firefoxe obist? Googlovanim sme
> [...]

Odpovedet emailem