Od: Petr Šrajer <petr.sra...@ais.cz>
Komu: Java <konference@java.cz>
Datum: 17. 2. 2014 14:45:28
Předmět: Identifikace uživatele v connection poolu JDBC

"Pěkný den.

V serverové aplikaci používáme connection pool . Uživatelé tedy přistupují k
databázi přes JDBC pod jediným DB uživatelem. Náš zákazník nyní požaduje,
abychom byli schopni identifikovat dlouhoběžící SQL dotazy na úrovni
aplikačního uživatele.
Jako ORM vrstvu používáme Eclipselink, DB servery používáme Oracle a IBM
Informix. Napadají mě 2 možné varianty - nějakým způsobem přeposílat
opravdového operátora jako součást dotazu a nějak operátora zobrazit přímo
na DB serveru. Nebo použít nějaký proxy JDBC driver, který by uměl uživatele
evidovat a vypsat.
Pokud máte zkušenosti s tímto problémem prosím dejte vědět jak jste problém
řešili u Vás.

Díky
Petr Šrajer"

Odpovedet emailem