Ahoj,

ak sa v projekte používa Spring, nie je treba properties vôbec písať escapovane, ale stačí nastaviť ich kódovanie. Napr:

    <bean id="messageSource" class="org.springframework.context.support.ReloadableResourceBundleMessageSource">
        <property name="defaultEncoding" value="UTF-8"/>
        <property name="basenames">
            <list>
                <value>classpath:sk/xxx/yyy/messages</value>
            </list>
        </property>
    </bean>

Rastislav "Bedo" Siekel

Ing. Rastislav Siekel
Prosoft s.r.o., Kuzmányho 8, 010 01 Žilina, Slovakia
E-mail : <sie...@prosoft.sk>
Tel : 041/562 54 91
Fax : 041/562 54 97
Mobil : 0905 34 00 20