Dobrý den
Měl bych dotaz týkající se mavenu.
Máte prosím někdo nějaký typ, jak co nejjednodušším způsobem (bez použití
antu apod.) volat sekvence maven úloh?
Bohužel se mi nepodařilo najít opravdu jednoduchý způsob, jak tuto
jednoduchou věc vyřešit.
Jde o to, že používám např. některé vlastní maven pluginy pro generování
kódu, které ale nechci připojovat k fázi generování.

Chtěl bych, abych nemusel spouštět např. mvn xz ab cd ... ww , ale abych si
zadefinoval v pom souboru nějakým způsobem tento příkaz a spustil jej např.
jako mvn genWeb.

Zkoušel jsem exec-maven-plugin, ale přijde mi, že nelze jednoduchým způsobem
zadefinovat více příkazů (bez použití profilů apod.).
Je možné, že mi uniklo něco z nejzákladnějších vlastností Mavenu, nebo chci
Maven použít nějakým nestandardním způsobem; budu vděčný za každou odpověd.
Pokud vám dotaz připadá nevhodný v rámci Java konference, tak jej prosím
ignorujte.
Předem děkuji za odpověd!
S pozdravem
M.Paulfranc