Ahoj,
nevím jestli někdo naslouchá, ale třeba jo :)

Mám Netbeans EE 8.2. Úmyslně jsem při instalaci neinstaloval žádný aplikační server. Mám Tomcat 8.5. Je ve Windows 10 nainstalován nezávisle na Netbeans a nastaven podobně jako v produkčním prostředí. Spouští se a zastavuje přes Win služby, běží pod jiným uživatelem, když chci měnit WAR aplikace, tak je instaluji přes Tomcat Manager.

Hodilo by se mi, kdybych mohl programovat webové aplikace v Netbeans, aniž bych tam musel definoval nějaký existující server. Definovat jej nechci z důvodů, že opravdu nemohu potřebovat aby mi tam Netbeans za zády něco přenastavovaly, když chci aby to bylo co nejpodobnější finálnímu užití. A stejně to pořádně ani nejde, když Tomcat server běží pod jiným uživatelem (kvůli právům k souborů atd).

Nějaký nápad? Obávám se, že stejně to budu muset nějak obejít a donastavit samostatnou instanci, ale štve mně to :)

L.

Odpovedet emailem