*Beste lezer*

*Kan je met Legacy een nakomelingenrapport maken:*

*1)       Met alleen de mannelijke nakomelingen*

*2)        Met alleen naamdragende nakomelingen (dus een rapport, waarin
wel mijn zus vermeld staat, maar niet haar kinderen)*

*3)       In takken i.p.v. generaties? (hier komen de kinderen,
kleinkinderen en achterkleinkinderen onmiddellijk na de ouders wat het veel
overzichtelijker maakt)*

*
*

*Dank bij voorbaat en nog een prettig weekend!*

*mvg*

*Stefaan Louagie*

* *




Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy7):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/[email protected]


Antwoord per e-mail aan