*Beste lezer* *Kan je met Legacy een nakomelingenrapport maken:*
*1) Met alleen de mannelijke nakomelingen* *2) Met alleen naamdragende nakomelingen (dus een rapport, waarin wel mijn zus vermeld staat, maar niet haar kinderen)* *3) In takken i.p.v. generaties? (hier komen de kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen onmiddellijk na de ouders wat het veel overzichtelijker maakt)* * * *Dank bij voorbaat en nog een prettig weekend!* *mvg* *Stefaan Louagie* * * Nederlandse Legacy website: http://www.LegacyNederlands.com Downloadpagina (wachtwoord: legacy7): http://www.LegacyNederlands.com/download.html Om u af te melden van deze groep gaat u naar: http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/[email protected]
