Tav Euvel 2: er zijn twee plekken waar je alg.notities vast kan leggen om
altijd te openen. Via openen van opslaan van een persoon maar daar heb ik het
niet over. Ik heb het over dat ik heb ingesteld dat hij altijd het scherm Alg
notities moet openen als ik zelf vraag om dit scherm te openen. (je kan nl
instellen altijd alg scherm openen of altijd het laatste schermweergave te
openen. Ik heb keuze 1 alg scherm aangevinkt) Maar hij opent het scherm
“medisch”
Evert, het klopt dat de notities verloren gaan (ik zag dit ook) dus is werken
in versie 8 nog geen optie.

Tav Euvel 3: is dit ook een bekende bug? Ik krijg nu dubbele notitiezinnen.

En test 4: is dit ook bekend? Het ging hier dat ik bij een feit notities had
staan en weg had gehaald maar nog wel onderop te lezen was.

Tav openen via dubbelklik bij een leg7 bestand krijg je wel de melding, wil je
het omzetten naar leg8 zodat het nog te voorkomen is dat je per abuis je
bestand omzet. (gelukkig maar)

Met vriendelijke groet,

Antje

Voor info Zaanstreek zie WWW.Katerstede.nl