Backup 2 weet ik niet, misschien is er een programma na het afsluiten op de
achtergrond blijven draaien. Windows afsluiten en opnieuw opstarten zou dat
probleem eigenlijk moeten oplossen.

@evert: Ik heb het probleem al een paar weken dus vaak genoeg windows gesloten
en opgestart.

Probleem 1 kan best wel iets met jouw verhaal te maken hebben gehad. Opnieuw
installeren van legacy en een paar fouten gecorrigeerd na verifeer en repareer
eruit gehaald en dat probleem deed zich niet meer voor. Het gaat mij nu om
probleem backup 2.

@ rene: Ik heb al via verkenner een nieuwe naam eraan gegeven, zelfs een nieuwe
map aangemaakt maar nog niet met enig succes.

Met vriendelijke groet,

Antje

Voor info Zaanstreek zie WWW.Katerstede.nl