Beste Legacy gebruikers,

Als vertalers hadden wij niet veel animo om het Amerikaanse interview
bestand in zijn geheel over te nemen. Er staat veel Amerikaans in, en
weinig Europees.

ik heb geprobeerd een aantal onderwerpen die meer op ons van toepassing
zijn er in te verwerken. (Oorlog, Nederlands Indiƫ, Watersnood,
verschillende samenlevingsvormen). Wat ik heb geproduceerd is een
voorzetje. Voordat ik het naar Amerika stuur met het verzoek het als
officieel Nederlands interviewbestand op te nemen wil ik graag kritiek en
aanvullingen van jullie als potentiƫle gebruikers.

Schiet er maar op, en stuur me jullie opmerkingen onder het kopje
"Interview". Dan kan ik dat er in verwerken en opsturen. Ik heb mijn
bestand als bijlage hierin opgenomen. Het moet worden geplaatst in de map
Gebruikers > (Mijn) Documenten > Legacy Family Tree > _AppData > Interview
en kan dan worden gekozen in het Legacy programma via Rapporten > Overige
rapporten > Interviewvragen...

Theo Zelders

Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy8):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com