Gelukkig,

Ik ben niet de enige.....

Marjolijne

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Antje [mailto:an...@katerstede.nl]
Verzonden: woensdag 28 mei 2014 19:23
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: RE: [Legacy-Nederlands] Leg 8 werkt niet

Het vermelden van notities in feiten heb ik gedaan in versie 7 maar tja maar
hoe ga je zoiets oplossen in leg8 in meerdere bestanden met meer dan 100.000
personen.
Daarom baal ik ook dat legacy dat zomaar omzet en sta ik nu voor het dilemma
hoe ik dit moet oplossen. Ik kan moeilijk alle personen langslopen en dit
anders organiseren.
Wie heeft hiervoor een oplossing?
Daarentegen, Leg7 werkt voor mij prima dus waarom zal ik overgaan naar leg8?
Met vriendelijke groet,

Antje
Voor info Zaanstreek zie WWW.Katerstede.nl