8.7 ? Ik heb versie 8.0.0.509 van 31 juli 2015.

Voor de duidelijkeheid:

Ik voer een vrouw in.

Vervolgens geef ik haar een kind

Ik wijzig de status in "Ongehuwd". Dus geen "Dit paar trouwde niet"

Zo is het goed, tenminste als er een punt volgt achter “kind” en/of Huwelijkse
status op een nieuwe regel.

Nu stap ik over op Engels. Verder niets veranderd. Wat gebeurt er? Er volgt een
relatie met iemand, in het Nederlands. Hiervoor was er geen sprake van een
relatie, ze was immers ongehuwd.

Ik keer terug naar Emiliana en klik op marriage information, ga naar wording,
doe niets anders dan klikken op “save” en rapporteer opnieuw:

Nu is het ook in het Engels in orde.

Van hieruit naar Duits… J

Daar is de relatie weer, maar in het Engels, terwijl in het Engels die relatie
er niet was. Hetzelfde gedaan als bij het Engels en dan is het weer goed.

Terug naar het Nederlands:

De relatie verwijzing is er weer, maar in het Duits.

Samenvatting:

In de eigen taal, na een bezoek aan bewoording (zonder wijzigingen) en save is
het verhaal juist (geen relatie) en in de juiste taal.

Bij het overschakelen naar een andere taal, verschijnt de relatie met iemand in
de vorige taal.

Kan niet juist zijn…

Ik weet niet of mijn afbeeldingen meekomen, maar als je mijn relaas volgt, zou
je dezelfde resultaten moeten krijgen, tenzij er bij mij iets helemaal mis is.

Gr, Ton

Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy8):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

Antwoord per e-mail aan