Van: Irma Lommen - Salden [mailto:irmalom...@home.nl]
Verzonden: dinsdag 13 oktober 2015 14:18
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands]

Ik geef ’doodgeboren zoon’ of ’doodgeboren dochter’ en een jaar bij geboorte en
de geboorte/sterfdatum bij overlijden.

gr,

Irma

irmalom...@home.nl
www.limburgemigrant.nl

Op 13 okt. 2015, om 12:43 heeft Fred Kuipers <fredenal...@kpnmail.nl> het
volgende geschreven:

Marcel, ik heb nog een bijbehorende vraag.

(Opmerking) Ik gebruik Nn 1 en Nn 2 enz bij meerdere levenloos geboren kinderen
in 1 gezin.

Ook vul ik als geboortedatum dezelfde dag in maar bij nader inzien lijkt mij
dit niet correct.

Wat vind jij?

En ik geef aan in kindstatus : doodgeboren.