Het is niet handig om meerdere bestanden te maken omdat je een wijziging
dan in al die bestanden moet invoeren. Legacy kan heel grote bestanden aan
en voor het delen met familieleden kun je met exporteeropties precies
aangeven wat er geƫxporteerd moet worden.
Dus niet doen, het is echt niet handig.
Evert

Op zaterdag 7 november 2015 heeft Pierre Debecker <p.debec...@gmail.com>
het volgende geschreven: