Het lijkt er op dat Google-translate gebruikt wordt en allerlei misverstanden
ontstaan.

Kees

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Evert van Dijken
Verzonden: vrijdag 13 januari 2017 17:18
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] webpagina maken

Ik zie geen project emigratie in Legacy. Het enige wat hierop lijkt is het
migratierapport en dat is alleen te printen naar Scherm/Printer of pdf. Ik zie
hier geen html of csv (excel) mogelijkheid.
Evert

Op vr 13 jan. 2017 om 16:48 schreef Irma Lommen - Salden
<irmalom...@home.nl<mailto:irmalom...@home.nl>>
OK, maar dan begrijp ik niet goed wat je precies wil doen.

Misschien dat je een voorbeeld kunt insturen van wat je bedoeling is.

Groetjes,

Irma

www.limburgemigrant.nl<http://www.limburgemigrant.nl/>