Dit is met Legacy gemaakt.

http://menso.se/Menso/index.htm

Paul Menso.

Den 2017-01-13 kl. 18:16, skrev Irma Lommen - Salden:
Hallo Louis,

Met Legacy een webpagina maken gaat prima met een familie bijvoorbeeld start persoon en alle afstammelingen maar ik denken dat jij een heleboel namen hebt waartussen geen familierelaties bestaan en dan lukt datgene wat jij voor ogen hebt waarschijnlijk niet.

Maar misschien zijn er experts die beter weten hoe dit op te lossen!

Succes

Groetjes

Irma

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: huiber <hui...@zeelandnet.nl>
Datum: 13-01-17 17:52 (GMT+01:00)
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] webpagina maken

Dank allen voor het meedenken. Ik moet misschien wat verduidelijken.
Ik heb met Legacy zo'n 300 namen ingevoerd, los van elkaar onder project emigratie. Daarna heb ik in Legacy een webpagina aangemaakt en wil die namen daar op invoeren. Nu wil ik in een keer die namen invoeren en niet een voor een.
Een voor een kan maar de hele bubs lukt me nog niet.
Wie weet de oplossing!

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat