Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Lex van der Linden
Verzonden: zaterdag 17 maart 2018 23:43
Aan: Legacy
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

Beste mede lezers,

Ik worstel een beetje met de adresseninformatie.

Bij feiten kunnen we informatie kwijt over de woonplaats en volgens de geo
locatie database moet de plaatsnaam ingevuld worden met de velden: Plaats,
Gemeente, Provincie, Land.
In het datum veld kan de periode van bewoning geplaatst worden maar waar ik nu
de straatnaam ga invullen is nergens aangegeven. Wil ik per adres, dus straat
met nummer, weten wie er gewoond heeft dan kan ik dat volgens mij maar op 1
manier doen en dat is door het veld gemeente te vervangen door de straatnaam
met nummer, zodat je dan deze verandering krijgt:

Volgens mij krijg ik dan alleen een juist rapport met de informatie welke
personen er op dit specifieke adres hebben gewoond:

Graag hoor ik of jullie een andere oplossing hebben of dat ik mogelijk iets
verkeerd doe.

Ben dus benieuwd,
Lex