Hallo Kees,

Dit had ik nog niet ontdekt, dat ga ik eensuitzoeken.

Het huisje wat genoemd wordt is bruikbaar als huidig adres maar voor het hele leven van iemand die een paar keer verhuisd is onbruikbaar. De optie van plaatsnaam, waar dan het hele adres ingevoerd moet worden, is daar wel bruikbaar voor, ik zat alleen met de straat info maar dat is met onderstaande wel opgelost denk ik. Ik had al het veld gemeente "misbruikt" omdat dat soms dubbel is met de plaatsnaam maar ook vaak is gewijzigd door samenvoeging of opheffing, etc. Voor info over de gemeente kan altijd nog het 'Beschrijving:' of tekstvak worden gebruikt.

Deze plaats optie is volgens mij de enigste mogelijkheid om met het plaatsnaamrapport een overzicht te krijgen wieer allemaal op welk moment op dat adres heeft gewoond. Mocht er toch nog een andere mogelijkheid zijn dan hoor ik die graag.

Groet,
Lex