Heren,dames.

Ik ben aan het kijken naar versie 9. Een van de dingen die ik wil aanpassen
naar mijn wensen zijn de kleuren van de index.

Ze zijn nu rood (vrouw) blauw(man)

Deze wil ik aanpassen naar Zwart (man) en lichter rood (vrouw)

Op welk scherm kan ik dit aanpassen. De kleurschema's leveren mij dit niet
aan.

BVD voor het meedenken.

Met vriendelijke groet
Antje

Genealogie Zaanstreek
WWW.Katerstede.nl

  _____

<https://home.mcafee.com/utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-e
mail&utm_content=emailclient?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=s
ig-email&utm_content=emailclient>       Scanned by McAfee
<https://home.mcafee.com/utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-e
mail&utm_content=emailclient?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=s
ig-email&utm_content=emailclient>  and confirmed virus-free.