From: Ton van Heusden
Sent: Wednesday, July 27, 2022 4:55 PM
To: 'Dutch User List'
Subject: [Legacy-Nederlands] Legacy 9

Sinds kort heb ik de upgrade naar Legacy 9 gemaakt.

Wat mij meteen opviel is de vele fouten in de Nederlandse vertaling bij de
creatie van een .rtf rapport.

Hun antwoord was dat die “bug” geregistreerd waren en met de volgende ‘beta’
opgelost zouden zijn.

Het is mij onduidelijk wat er verschillen in het Nederlands t.o.v. Legacy 8.
Dit soort zaken hebben mij er van weerhouden om vroeg op Legacy 9 over te
stappen.

Tot op heden draaide Legacy 8 vlekkeloos. Andere programma’s inclusief grafisch
intensieve spellen draaien eveneens zonder problemen.

Ik heb Legacy 8 volledig verwijderd, inclusief eventuele verwijzingen in de
registry en vervolgens Legacy 9 ‘schoon’ geïnstalleerd.

Echter ik heb de indruk dat Legacy 9 veel trager is geworden t.o.v legacy 8. De
opbouw van het beeldscherm is traag en soms gedeeltelijk opgebouwd. Pas na vaak
meerdere seconden volgt de rest.

Mijn vraag is of er gebruikers zijn die hetzelfde hebben opgemerkt.

Met vriendelijke groeten,

Ton van Heusden